اشتغالزایی ۳۲۰ نفر با افتتاح پروژه های صنعتی جدید در قزوین مطلب ویژه

(0 رای‌ها)

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرمایه گذاری بیش از یکصد و ۹۰ میلیارد تومانی در شش پروژه صنعتی جدید قزوین از اشتغالزایی ۳۲۰ نفر با افتتاح این پروژه ها خبر داد.

به گزارش شاتا، مهندس محمد رضا نعمت زاده در آیین افتتاح رسمی پروژه های صنعتی استان قزوین که عصر یکشنبه با حضور رییس جمهور روحانی برگزار شد، گفت: در شش پروژه صنعتی که امروز مورد افتتاح قرار گرفت، بیش از یکصد و ۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و این پروژه ها برای ۳۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهند کرد.

 

وی با تقدیر از ابلاغ برنامه های اقتصاد مقاومتی توسط دولت یازدهم، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در راستای این برنامه ها ۴۹ تکلیف را برای سال جاری به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.

 

مهندس نعمت زاده با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۲۳ هزار واحد صنعتی و کشاورزی در چارچوب طرح رونق تولید در سال گذشته، افزود: در طرح رونق تولید بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان پرداخت شد که امسال نیز این طرح را برای ده هزار واحد صنعتی دیگر ادامه خواهیم داد.

 

 

گفتنی است در جریان سفر رییس جمهور روحانی به قزوین، شش طرح صنعتی مورد افتتاح قرار گرفت. رییس جمهور دو کارخانه پایا پلاستیک پلیمر و پیرایه چوب ایرانیان را پس از بازدید به صورت حضوری افتتاح کرد و چهار کارخانه لنت پارسیان پارس، بهشت کویر آریانا، بنیان کالا شیمی و گل شیر ارمغان به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شدند.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine