ارایه ۲۳۳ هزارمیلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ها به بخش صنعت، معدن و تجارت در سال گذشت

(0 رای‌ها)

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طرح رونق تولید بدون همکاری بانک ها امکان پذیر نبوداز ارایه .۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش تجارت و ۱۶۱ هزار میلیارد تومان برای بخش صنعت و معدن توسط بانک ها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده در نشست خبری با خبرنگاران، هدف این وزارتخانه را رشد بانک های کشور اعلام کرد و گفت: بانک ها در سال گذشته ۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش تجارت و ۱۶۱ هزار میلیارد تومان برای بخش صنعت و معدن تسهیلات ارایه دادند.

 

وی با اشاره به عضویت این وزارتخانه در مجمع عمومی تمام بانک های دولتی و شورای پول و اعتبار گفت:هدف ما کمک به رشد بانک های کشور است و در همین راستا برای افزایش سرمایه بانک ها برای خدمات رسانی مالی بهتر تلاش کردیم.

مهندس نعمت زاده با یادآورری حضور نمایندگان بانکها در جلسات کارگروه رونق تولید و تسهیل تولید اظهار کرد:طرح رونق تولید بدون همکاری بانک ها امکان پذیر نبود . از سوی دیگر ما بر مبنای رقابت پذیری و توجیه پذیری با بانک ها کار می کنیم.

 

 

وی به بخشودگی جرایم وام های زیر ۱۰۰ میلیون در سال گذشته تاکید کرد و گفتبه عنوان نمونه در بخش کشاورزی جرایم بخشودگی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین ۱۰۰۰ میلیارد تومان وصوول مطالبات طی این مدت بود.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine