حمایت معاونت علمی از دستاوردهای فناورانه برتر دریایی

(0 رای‌ها)

همزمان با برپایی سومین دوره از جشنواره دانش آموزی دریا، دستاوردهای فناورانه دریایی در  3 بخش شرکتهای دانشبنیان دریایی، سازمانها و ارگانهایی دریایی همچنین دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقات دریایی مورد بررسی قرار میگیرد.

ایسنا) بخش مهمی از فعالیتهای ستاد توسعه فناوری و صنایع دانشبنیان دریایی، توسعه فناوریهای کلیدی دریایی است و بر این اساس ستاد فناوری و توسعه صنایع دانشبنیان دریایی معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری در «سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت» آثار طرحها و دستاوردهای فناورانه دریایی را در سه بخش شرکتهای دانشبنیان دریایی، سازمانها و ارگانهایی دریایی و دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقات دریایی مورد بررسی قرار خواهد داد.

در این خصوص فعالیت دبیرخانه این جشنواره از اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده است و با توجه به موضوع طرحها و دستاوردهای فناورانه دریایی، طی جلسات فنی و تخصصی آئیننامه طرحهای ارسالی تدوینشده و پس از آن فرمت خلاصه طرحها (فرم گزارشگیری از شرکتکنندگان و اطلاعات مربوط به ارائهکننده طرحها) تهیه و تدوینشده است و بر اساس این آئیننامه طرحها و دستاوردهای فناورانه دریایی به دبیرخانه ارسال میشود.

بر اساس آئیننامه تدوینشده از هر حوزه 3 طرح توسط داوران تخصصی در حوزههای مختلف، انتخاب و به سومین جشنواره اعلام خواهد شد و در مجموع به 9 طرح برتر جوایز ارزندهای داده خواهد شد.

 

پایان پیام

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine