وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت مطرح کرد مطلب ویژه

(1 رای)

 

لزوم مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک سپه برای تأمین مالی پتروشیمی دهدشت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم تسریع در تأمین منابع مالی مورد نیاز پتروشیمی دهدشت، گفت: صندوق توسعه ملی و بانک سپه باید برای تأمین مالی و فاینانس پروژه مشارکت کنند.

اقلیم صنعت به نقل از شاتا،محمد شریعتمداری پس از بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت در گفت‍‌‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات خوب دولت یازدهم برای این پروژه، افزود: پروژه در حال حاضر نسبتاً فعال است و برای بیش از یکصد نفر در جاهای مختلف پروژه اشتغال موقت به وجود آمده است که به تدریج با ساخت ابنیهها و ساختمانهای صنعتی و غیرصنعتی اشتغالزایی بیشتری ایجاد میشود.

وی خط لوله خوراک پتروشیمی دهدشت را آماده دانست و گفت: آب مورد نیاز این پتروشیمی نیز به راحتی از سد و رودخانه مارون قابل دسترس است

شریعتمداری با تأکید بر لزوم تسریع در تأمین منابع مالی مورد نیاز پتروشیمی دهدشت، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی و بانک سپه باید برای تأمین مالی و فاینانس پروژه مشارکت کنند. البته مدیر عامل بانک سپه قول دادند که بخش ریالی پروژه را به سرانجام برسند و بخش ارزی نیز باید در صندوق توسعه ملی پیگیری شود.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت منطقه دهدشت را دارای ظرفیت ایجاد پروژههای پایین دستی پتروشیمی دانست و گفت: بررسی های اولیه نشان میدهد که این منطقه ظرفیت ایجاد پروژههای پایین دستی پتروشیمی را دارد که باید مقدمات این کار از الان فراهم شود.

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine