بروز اختلال ۲ روزه در تولید خودرو کشور به دلیل آتش گرفتن انبار قطعه ساز

(0 رای‌ها)

رئیس انجمن قطعهسازان با اعلام اینکه آتش سوزی یکی از بزرگترین شرکتهای قطعه ساز کشور خط تولید

دو شرکت خودروسازی را طی دو روزآینده با مشکل روبرو ساخته گفت: هنوز خسارت اولیه این حادثه مشخص نشده است.

رضا رضایی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی  تسنیم، در رابطه با حادثه شب گذشته آتش سوزی یک شرکت بزرگ قطعه سازی خودرو به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت: شب گذشته انبار 5 هزار متری یکی از شرکتهای قطعه سازی بزرگ کشور دچار حریق شد و خسارتی را به این شرکت وارد کرد.

وی با اعلام اینکه این انبار سه طبقه بوده و مواد پلاستیکی اولیه را نگهداری میکرد، افزود: هنوز میزان خسارت وارده مشخص نشده و قرار است در کمیتهای با حضور مسئولان مربوطه این موضوع ارزیابی و اعلام شود اما در مجموع انجمن قطعه سازان برای کمک به این شرکت جهت تأمین مواد اولیه شرکتهای خودروسازی اعلام آمادگی کرده است.

رئیس انجمن قطعه سازان در رابطه با اینکه آتش سوزی این انبار تا چه میزان خط تولید شرکتهای خودروسازی را با مشکل روبرو خواهد ساخت، گفت: به نظر میرسد شرکتهای خودروسازی یکی دو روز در تأمین مواد اولیه خود با مشکل روبرو شوند اما این شرکت با توجه به توانمندی خود این موضوع را به زودی برطرف خواهد کرد تا خط تولید خودروسازان با مشکل روبرو نشود

به گزارش تسنیم، پیش از این سید جلال ملکی به عنوان سخنگوی سازمان آتش نشانی در مورد آتش سوزی شرکت قطعه سازی کروز گفته بود ساعت ١٩ و ٢٦ دقیقه حریق گسترده در  انبار کالا واقع در جاده مخصوص کرج به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله نیروهای 8 ایستگاه در محل حاضر و امدادرسانیهای خود را آغاز کردند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آغاز حریق در یک انبار 5 هزار متری، تصریح کرد: حریق در انباری به وسعت 5 هزار متر آغاز شده بود آتش نشانها 3 فردی که در انبار گرفتار شده بودند را با موفقیت خارج کردند.

 

همچنین امروز صبح جلسه اضطراری در این شرکت با حضور قطعه سازان بزرگ، نمایندگان خودروسازان کشور، نماینده استاندار و نماینده سیاسی فرماندار تهران برگزار شد تا ضمن علتیابی، شرایط برای تولید مجدد این کارخانه فراهم شود.

 

انتهای پیام/

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine