ایران‌خودرو از طریق اوراق سلف موازی تامین مالی می‌کند

(0 رای‌ها)

در حالی که از زمان انتشار امیدنامه پذیرش سراتو در بورس کالا مدتی است که می گذرد عرضه این خودرو در بورس کالا همچنان در ابهاماتی به سر میبرد، خبرهای رسیده حاکی از این است که ایران خودرو نیز قرار است یکی از محصولات جدیدش را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش ایسنا چندی پیش بود که بورس کالای ایران اعلام کرد میخواهد پراید را از طریق اوراق سلف موازی تأمین مالی کند. برای این کار این خودرو باید از طریق بورس کالا پذیرش و از طرف خودروساز در بورس عرضه میشد اما بعدها به علت مشکلات قیمتگذاری این خودرو شرایط متفاوتی پیش آمد و قرار بر این شد که خودرو سراتو در بورس عرضه شود.

چندی پس از منتشر شدن این خبر و جلساتی که سایپا و هیأت پذیرش با یکدیگر داشتند پذیرش سراتو در بورس کالا قطعی شد و حتی امیدنامه این کالا توسط بورس منتشر شد. هر چند که تاکنون خبری از عرضه این خودرو توسط سایپا در بورس کالا وجود ندارد اما به تازگی ایسنا به خبرهایی دست یافته مبنی بر اینکه ایران خودرو نیز میخواهد یکی از محصولاتش را از طریق اوراق سلف موازی و از دریچه بورس کالا عرضه کند.

 

خودرویی که قرار است از طریق ایرانخودرو در بورس عرضه شود باید جزو کالاهایی باشد که از طرف شورای رقابت قیمتگذاری نمیشود و ظاهرا تاکنون در مورد دو خودرو جدید این شرکت صحبتهایی شده و حتی مدارک یکی از این دو خودرو برای پذیرش به بورس کالا فرستاده شده است.صمت

برای ارسال نظر وارد سایت شوید
Template by JoomlaShine